Gästblogg av Emma :)

Publicerad 2012-04-27 21:03:40 i Allmänt

Heejsan, Emma här :)
Tänkte gästblogga lite eftersom det är någon annan här som är lite dålig på att blogga.. :)
Men nu sitter jag här med några tjejer och chillar :) 
Idag har jag/vi varit i skolan ju, hade spanska, So och 6B hade idrott :) På idrotten körde vi fotboll hela tiden så det var skitkul! :) Imorgon ska jag nog va med någon eller något, sen på söndag har jag o Manda fotbollsmatch :) SERIEPREMIÄR !! :D  Men är lite nervös eftersom det är våran första 11 manna match, har ju spelat träningsmatcher förut men det är ju inte riktigt samma sak.. Men det ska nog gå bra! :) Jaa, Becca är ju väldigt social... hon sitter och kör Tempelrun.. ;) Men nu har jag inget mer att skriva så säger hejdå ! ha en bra hälg! Och juste, det är ju långhelg ju! skitgött! Men Hejdå snyggingar! :) PUSSOKRAMSMUMBANAN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela