Bla, bla mars 2012

Publicerad 2012-03-31 10:38:10 i Allmänt

Hej på er!

Igår va en rolig dag. :D Dagen började med spanska, chill vare, sen efter skolan drog jag, Nancy, Manda, Tyra, Emma och Fanny ner till stan dom köpte lite godis och jag tog hål i örat. Får erkänna att jag va liiiiite nervös! :P Men sen åkte jag till Linköping och köpte ett par jeans och en tröja. Å sen vare hem till Fanny å va me tjejorna! :D <3 Men här kommer lite bilder sen igår. <3 :D

Jag me hål i örat, kanske inte syns så jättebra men iallafall. :P

 

Här är världens gulligaste Nancy!! <3 Ser ut lite som en telletubbies! :D <3

Men nu har jag inte något mer intressant att berätta om så puss på er! <3

Kommentarer

Postat av: Alva

Publicerad 2012-03-31 17:09:05

fint det blev i örat <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela